vrijdag 23 maart 2012

Aankopen voor cupcakes

Vandaag na het werk even richting stad gefietst. De kleurtjes marsepein en fondant waren namelijk in de aanbieding en die kan ik dan toch moeilijk laten liggen... Dus weer wat leuke kleurtjes gescoord :)


Vervolgens wandelde ik nog even door de Xenos, eigenlijk alleen omdat ik dit een hele leuke winkel vind, maar ook daar vond ik wat leuks. Een bakvorm voor mini cupcakes! Ideaal want die mini's van mij kwamen altijd maar wat scheef uit de oven. Ook hadden ze daar hele leuke deegrollers van silicone in allerlei leuke kleurtjes, die toch nog maar even laten liggen alhoewel ik toch twijfel deze ook nog te halen... Even proberen of silicone deegroller goed werkt met fondant en marsepein. 



Nu lekker weekend, genieten van het heerlijke zonnetje! Vanavond feestje van een vriendin en dan morgen... CUPCAKES :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten